پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112168
هنرپيشه فيلم ضداسلامي خواستار حذف ويدئوي اين فيلم از اينترنت شد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 982

به گزارش پايگاه خبري پيرغار به نقل از خبرگزاري فرانسه، سيندي لي گارسيا از زنان بازيگر اين فيلم پيشتر نيز چنين درخواستي را مطرح کرده بود اما دادگاه عالي لس‌آنجلس روز پنجشنبه اين دادخواست را رد کرد.



کريس آرمنتا وکيل اين هنرپيشه در گفتگويي با شبکه تلويزيوني ان‌بي‌سي گفت: سيندي لي گارسيا قرار است اين بار شکايتي را درباره نقض حقوق خود به يک دادگاه فدرال آمريکا ارائه دهد.

اين هنرپيشه در شکايت خود آورده است: پايگاه اينترنتي يوتيوب و شرکت گوگل مي‌گويند که بر اساس قوانين خود نبايد سخنان کينه‌توزانه و نفرت‌انگيز منتشر شود. چگونه اين ويدئو را نمي‌توان مصداقي از سخنان نفرت‌انگيز و کينه‌توزانه در نظر گرفت؟ چگونه مي‌توان پذيرفت که چنين ويدئويي از نظر اخلاقي، فکري و قانوني، اشتباه نباشد؟

وکيل اين هنرپيشه تصريح کرد شکايت قبلي موکل خود را از دادگاه عالي لس‌آنجلس پس خواهد گرفت.
وي افزود قرار است شکايت ديگري روز سه‌شنبه به يکي از دادگاه‌هاي فدرال آمريکا ارائه شود.

سيندي لي گارسيا نيز بار ديگر تاکيد کرد که فريب کارگردان اين فيلم را خورده است. وي افزود در قرارداد اين فيلم قيد شده بود که وي قرار است در فيلمي تحت عنوان جنگجوي بيابان بازي کند.

اين هنرپيشه بار ديگر ضمن تاکيد بر صداگذاري مجدد روي فيلم بي‌گناهي مسلمانان تاکيد کرد: من از سايه خارج خواهم شد تا نام خود را پاک کنم زيرا فريب کارگردان را خورده‌ام.

سيندي لي گارسيا افزود در طول چهار روز فيلمبرداري اين فيلم تنها يک فيلمنامه چهار صفحه‌اي در اختيار داشته و به هيچ چيزي دال بر اسلام‌هراسي در اين فيلم بر نخورده است.

وي بار ديگر تصريح کرد: هيچکس درباره اسلام حرفي نمي‌زد. هيچکس درباره پيامبر اسلام سخني بر زبان نمي‌آورد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html